czwartek, 2 lipca 2015

LBA #1 -(3 nominacje)

Hej!!!

Zostałam nominowana do LBA przez trzy osoby czyli Victorię, Fanny Devin i Clevleen, za co bardzo im dziękuję. To daje w sumie 33 pytania,na które muszę odpowiedzieć, więc nie ma się co obijać... 
Zaczynam !!! 
Ale zanim to nastąpi, to dla niewiedzących (i tak pewnie wszyscy wiedzą, ale bądźmy mili :) ) czym jest LBA, oto zasady:

 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”



Teraz już naprawdę zaczynam ;P


Nominacja #1 od Victorii z bloga "Czytelnicze myśli":

1.Jaka jest najładniejsza książka w Twojej biblioteczce?

Jedną z ładniejszych książek jakie posiadam jest z pewnością Endgame (recenzja) ale także bardzo podobają mi się okładki serii "Tunele" oraz niedawno nabyty przeze mnie "Czik".

2. Dlaczego prowadzisz bloga?


Jednym z powodów jest to, że lubię wyrażać swoje zdanie, a na blogu mam tego pełną swobodę. Drugi powód to po prostu moje zamiłowanie do książek. W życiu każdej osoby, która czyta trochę więcej książek niż przeciętny obywatel naszego kraju, następuje taki moment kiedy ma ochotę podzielić się opinią na temat danej pozycji z innymi, a czy spełnia to pragnienie to już jej osobista sprawa. Ja akurat robię to za pośrednictwem bloga :) Trzecim powodem jest mój zapał do próbowania nowych rzeczy, no i tak to jakoś wyszło ...

3. Jakie są Twoje plany na przyszłość ?


Planować to sobie mogę, gorzej z realizacją swoich planów... Dlatego ja zazwyczaj nie planuję! Nie wiem nawet kim chcę być w przyszłości... - to taka krótka odpowiedź bo naprawdę nie lubię pytań tego typu... "Vivere momentum!!!"


4. Gdzie widzisz swojego bloga za rok?


Taa... na takie pytania też nie lubię odpowiadać. Nie jestem jasnowidzem :P Właściwie to wszystko zależy od tego jaki będzie przyszły rok szkolny, bo mogę sobie wmawiać, że będę wstawiać dużo recenzji itp. a okaże się, że nawet nie będę miała czasu na czytanie. Wierzę jedynie w to, że systematyczność jest kluczem do sukcesu i jeżeli będę o bloga dbać tj. dodawać posty systematycznie, to może coś z tego wyjdzie :)


5. Jakie masz inne hobby poza czytaniem?

Jestem osobą, która nie potrafi spokojnie usiedzieć w miejscu stąd się pewnie wzięło moje zamiłowanie do sportów wszelkiego rodzaju rozpoczynając od pływania i koszykówki, a kończąc na jeździe na nartach czy jeździe na rowerze. Ostatnio (no może nie tak ostatnio, bo pod koniec zeszłych wakacji) wciągnęłam się w Geocaching czyli wspaniałą grę terenową, która polega na szukaniu skarbów (może jeżeli będziecie chcieli, to kiedyś napiszę o tym post, bo uważam to za świetną formę aktywnego spędzania czasu) i po prostu nie mogę się od tego oderwać.


6. Jak wygląda Twoje idealne miejsce do czytania?


Hmm... to też jest ciężkie pytanie, ponieważ gdyby ktoś zaoferował mi zrobienie czegoś takiego w domu to na pewno nie mogłabym się zdecydować na to jedyne przy przeglądaniu katalogu... Myślę, że fajnym miejscem na czytanie byłby hamak w pokoju ! -wiem mam dziwne fantazje ...


7.Jaka piosenka w ostatnim czasie ciągle chodzi Ci po głowie?


Aktualnie żadna, ale jeszcze parę dni temu irytowałam Fanny nucąc Cheerleader - OMI. To wszystko wina wakacyjnego klimatu w jaki wprowadza ta piosenka... Przepraszam Fanny, że musiałaś znosić moje wycie podczas jazdy na rowerze !!!


8.Miejsce, które odwiedziłaś i na pewno nie zapomnisz to ?


Moje mieszkanie - ha xD (siedzę nad tym postem już z 40 minut więc mi trochę odbija- wybaczcie). A tak na poważnie to z pewnością Paryż, który miałam okazję zobaczyć. Na tej liście znajdzie się także Wrocław, w którym bywam dosyć często ze względu na rodzinę, a jest to naprawdę przepiękne miasto. Zmniejszając jednak "promień" z miasta na miejsce to... to :






Na takie wspaniałe i klimatyczne miejsce natknęłam się kiedy jechałam na rowerze właśnie po skrzynkę (znowu mowa o Geocachingu, mówiłam że jestem od tego uzależniona ;p) i trochę wraz z Fanny nam się pobłądziło, gdyż wjechałyśmy w środek pola, a mnie zaczęła brać alergia na pyłki ... Mimo tego, że potem złapałam gumę i skarbu nawet nie odnalazłyśmy, to wiecie co ? Było warto !!!

9. Co wolisz: Igrzyska Śmierci czy Niezgodną ?

Szczerze mówiąc sama nie wiem. Igrzyska przeczytałam, Niezgodną kończę <2/3 ostatniej części> i muszę powiedzieć, że każda z tych trylogii ma inne atuty i inne wady, ale każda z nich jest trylogią wartościową. Czy będzie to poprawne zdanie jeżeli powiem, że nie wolę żadnej, ale lubię każdą ? 

10. Który bohater wywarł na tobie ogromne wrażenie ?

Takich postaci było dużo ... Jednak tak jak wspomniałam w Scooby Doo Book Tagu (klik) moje zdanie o Severusie Snapie zmieniło się o 180° po przeczytani ostatniej części Harrego Pottera. Tak więc Snape, Snape, Severus Snape  ♪♪♪♪♪

11. Za co lubisz pisać swojego bloga?

I tutaj odniosę się do mojej odpowiedzi w punkcie 2., czyli min. za możliwość podzielenia się swoją opinią w szerszym gronie, a nie tylko moich znajomych :)


Nominacja #2 od Fanny Devin z bloga "Buszująca wśród książek":

1. Gdybyś mogła zamienić się miejscami z głównym bohaterem z Twojej ulubionej książki to zrobiłabyś to, dlaczego?

Hmm... to także jest trudne pytanie :) Jeżeli miałby to być "proces krótkotrwały", czyli zamieniam się z bohaterem aby przeżyć na własnej skórze całą historię, a po zakończeniu książki wracam do siebie, to jak najbardziej! Jeżeli natomiast miałoby to być na zawsze to chyba jednak nie, ponieważ nie wyobrażam sobie zostawienia mojej rodziny i przyjaciół ...

2. Jakie książki zamierzasz w najbliższym czasie przeczytać?

Zamierzać mogę, ale czy przeczytam to nie wiem, ponieważ zawsze gdy planuję co będzie kolejne to i tak w bibliotece albo u znajomego na półce zobaczę pozycję, którą w tę kolejkę wepchnę ;) Załóżmy, że ten "najbliższy czas" to wakacje więc "Metro 2033", które już czytać zaczęłam, "Czik", czyli książka, którą dorwałam za 1o zł w carreforze, chciałabym dokończyć "Niewiarygodne przygody Marka Piegusa", które leżą u mnie na parapecie od zeszłych wakacji. Z pewnością przeczytam także "Samotni.pl" Barbary Kosmowskiej, którch dostałam na zakończenie roku, w planach mam też "Eleonorę i Parka" ponieważ czytałam dużo opinii na temat tej książki... i tak wymieniać to sobie mogę jeszcze z piętnaście minut, ale co z tego uda mi się przeczytać, to zobaczymy ;)

3. Gdybyś mogła przeprowadzić wywiad z jednym ze swoich ulubionych autorów, to jakie zadałabyś mu pytania?

Oczywiście jeżeli miałabym takiego konkretnego, jedynego, ukochanego i wielbionego przeze mnie autora to część z pytań z pewnością dotyczyłaby konkretnego, jedynego, ukochanego i wielbionego przeze mnie dzieła tego pisarza ;P Gdyby np. była to J.K. Rowling to na pewno padłyby pytania, czy sama nie gubiła się w świecie przez siebie stworzonym, albo czy kiedykolwiek marzyła aby zostać czarownicą i dlatego właśnie tak idealnie udało jej się wykreować świat Harrego. 

4.Zdarzyło Ci się kiedyś kibicować nie głównemu bohaterowi, lecz jego przeciwnikowi?

Yyy... chyba nie, a bynajmniej nie przypominam sobie takiej sytuacji. Czy to znaczy, że coś ze mną nie tak, czy wręcz przeciwnie ?!

5.Masz jakiś czytelniczy nawyk? Np. zanim zaczniesz czytać wąchasz kartki.

Właściwie to tak, ale może nie w jakimś uzależniającym stopniu :,D Czasem lubię sobie powąchać kartki, albo pogładzić okładkę lub po prostu się w nią wpatrywać ... Czy takie dolegliwości powinno się leczyć ?

6. Wyobraź sobie, że odwiedza Ciebie potężny czarodziej i proponuje Tobie, że zmieni zakończenie dowolnej książki, którą wybierzesz na takie, które będziesz chciała. Zgadzasz się, czy wolisz nie mieszać w fabule powieści?

Chyba jednak bym się nie zgodziła, ponieważ skoro on miałby zmienić zakończenie na takie jakie ja chcę to trochę bez sensu, bo równie dobrze mogę  żyć w przeświadczeniu albo po prostu wmawiać sobie, że książka zakończyła się zgodnie z moim zakończeniem <masło maślane>. Wolałabym jednak, gdyby ten czarodziej zaproponował mi, że zmusi danego autora do napisania kolejnej części danej książki. Takie rozwiązanie byłoby dla mnie bardziej satysfakcjonujące i miałbym z tego "większą radochę". Czarodzieju czekam na ósmą część Harrego Pottera !!!

7.Zrobiłaś kiedyś coś tak głupiego, że w pierwszej chwili byłaś z tego dumna, a później się tego wstydziłaś?

Zdecydowanie tak ! Może i nie byłam dumna, ale np. zadowolona ale to w tym kontekście prawie to samo :P Takie coś zdarzyło mi się dużo razy!

8. Wymień trzy najlepsze książki, które przeczytałaś.

Dobrych książek które czytałam było naprawdę sporo. Trudno będzie mi wymienić trzy najlepsze... Załóżmy, że to będą trzy, ale podane jako jeden tytuł z tym ,że jest ich siedem... Co wtedy ?

9.Wyobraź sobie, że Voldemort proponuje obdarzyć Ciebie zdolnościami magicznymi, jeżeli dołączysz do Śmierciożerców i zabijesz Hermionę Granger. Zgodziłabyś się? Dlaczego?

Nie, nie i nie!!! Voldemort to największa szumowina świata i nie mam zamiaru dołączać do jego "paczki", nawet w myślach... A poza tym, co mi po magicznych zdolnościach jeżeli miałabym świadomość, że zabiłam niewinnego człowieka? Za takie warunki to ja dziękuję ...

10.Co jest dla Ciebie ważne w przyjaźni?

Dla mnie w przyjaźni ważne jest zaufanie, bo bez niego ani rusz, oraz szczerość płynąca z dwóch stron, bo co to za przyjaciel, który obgaduje cię za plecami.

11. Wymień trzy najlepsze filmy, jakie obejrzałaś.

To także jest ciężkie pytanie... bo co innego filmy które lubię i czasami do nich wracam, a co innego filmy najlepsze... Za wybitny film uważam "Bogów", bardzo mądry jest według mnie także "Grobowiec świetlików", a także różne filmy produkcji Japońskiego studia Ghibli. To chyba właśnie te filmy najbardziej utkwiły mi w pamięci (no "Piraci z Karaibów", "Gwiezdne Wojny", "Powrót do Przeszłości" czy też "Indiana Jones", ale nie niosą ze sobą tyle wartości, więc "sorry memory").

Nominacja #3 od Clevleen z bloga "Blog książkoholiczki":

1. Co było Twoją inspiracją do stworzenia bloga ?

O tym już wspominałam. Punkt 2. nominacja #1 :)

2. Jeśli miałabyś być owocem, to jakim i dlaczego ?

Na pewno nie byłabym czymś "pospolitym" takim jak np. jabłko bo szybko zostałabym zjedzona... Właściwie to mogłabym być durianem, czyli owocem, który podobno śmierdzi jak zgniłe mięso, a jego smak wcale nie jest lepszy. Może to nie do końca miłe tak cuchnąć, ale przynajmniej istnieje mniejsze prawdopodobieństwo na zostanie zjedzonym.




3. Jakie dwa przedmioty wzięłabyś na bezludną wyspę ?

Ciężkie pytanie, ale chyba byłby to GPS, za pomocą którego mogłabym wysłać informację o moim położeniu i poprosić o pomoc, a także wzięłabym ze sobą multitoola.

4. Wolałabyś spędzić dwie godziny w szafie z 27 tysiącami pająkówczy tysiącem węży?

Woleć, to bym wolała z dwiema książkami przygnieciona np. trzema koszulkami (takie rymy, że ho ho ;) ), jednak jeżeli już musiałoby do czegoś dojść, a miałabym pewność, że przeżyję to jednak wybrałabym te tysiąc węży. Dlaczego węże ? Odpowiedź jest prosta! Łatwiej by się na nich leżało, bo są większe, a pająki takie kurdupelki (nikt nie mówił, że to będą ptaszniki czy tarantule) to by mnie całą oblazły ... 


5. Co byś chciała robić na emeryturze ?

Jeżeli emerytury dożyję, bo próg wiekowy cały czas jest podwyższany, to chciałabym podróżować po świecie i znajdywać skrzynki w różnych ciekawych miejscach (znów Geocaching, pewnie część z Was ma już dość...), a do tego mieć "nielimitowany" czas na czytanie książek.

6. Gdybyś miała złotą rybkę, jakie życzenia byś wypowiedziała?

Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć, gdyż byłoby to zapewne zależne od sytuacji w jakiej bym się znajdowała. Nie mogę powiedzieć, że poprosiłabym np. o zdrowie dla całej rodziny, ponieważ jeżeli znajdowałabym się na dnie oceanu z kulą armatnią u nogi to w pierwszej kolejności poprosiłabym o transport na powierzchnie... Więc jak widzicie, to zależy od sytuacji.

7. Najśmieszniejsza wpadka jaką zaliczyłaś to ?

Wcześniej zapewne wspominałam, że mam ogromne poczucie humoru i z tego biorą się moje wszystkie "wpadki". Właściwie to prawie codziennie zdarza mi się coś śmiesznego, więc nie potrafię ocenić, co było najśmieszniejsze, ponieważ to już jest dla mnie codziennością :') Pamiętna wpadka tego roku szkolnego to np. kiedy zaczęłam mówić do jakiejś dziewczyny z trzeciej klasy, tak jak do pierwszaka, gdyż pierwszy raz widziałam ją na oczy, a ta była wielce oburzona... Chyba to dobrze kiedy się kogoś odmładza co ?

8. .Możesz zmienić zakończenie jednej książki albo filmu. Jaka książka/film by to był i jak by się skończył/a?


I tutaj odpowiedziałabym tak jak w pytaniu 6. nominacji #2 :)

9. Możesz poznać odpowiedź na jedno pytanie. Jakie pytanie by to było ?

Szczerze mówiąc to ... nie mam zielonego pojęcia :O Wiem, że zapewne spodziewaliście się jakiejś konkretnej odpowiedzi, ale łatwo jest mówić, a gorzej samemu spróbować coś wymyślić ;)

10.Która książka/ film Cię najbardziej zawiódł/a i dlaczego?

Dużym rozczarowaniem okazała się dla mnie książka "Życie Pi", po którą sięgnęłam zauroczona filmem o tym samym tytule. Niestety pozycja ta okazała się taka nudna, że nawet jej nie skończyłam. Bo ile można czytać, o tym że Pi jest na morzu, wiatr zmienił kierunek lub pojawiły się chmury ...

11. Gdybyś wygrała milion w totka co byś z nim zrobiła ?


Najczęstsze stwierdzenie tego posta obok Geocachingu (nie, nikt mi nie płaci za reklamę tylko to naprawdę super zajęcie!) - "To zależy od sytuacji". Pewnie część z tych pieniędzy dałabym moim bliskim, część wpłaciła na cele charytatywne, a resztą sama bym się "zaopiekowała" :3



Czas na coś ode mnie czyli...

Pytania:


1. Ulubiona książka z dzieciństwa, do której często wracałaś ?
2. Skąd wzięło się Twoje zamiłowanie do czytanie książek ?
3. Najgłupsza książka jaką przeczytałaś ?
4. Znajdujesz rękopis swojej ukochanej książki w oryginalnym języku, którego nie znasz. Co robisz ?
5. Idealne zajęcie na wakacje to ... ?
6. Odwieczny dylemat, czyli: morze czy góry ?
7. Jeżeli tajemniczy człowiek podający się za wędrowca z magicznymi zdolnościami, zaproponowałby Tobie możliwość spotkania jakiegoś bohatera książkowego, to kto by to był ?
8. Czekasz na jakieś premiery książkowe tego roku ?
9. Zdarzyło się Tobie czytać coś tak nudnego, że pierwotny "relaks" skończył się drzemką ?
10. Podaj ciekawy cytat z ostatnio czytanej przez Ciebie książki.
11. Bohater, któremu współczułaś, tego w jakiej sytuacji się znajdował to ... ?

Teraz będę taka strasznie nielegalna i nominuję mniej niz 11 osób :O 

Nominuję:
 - Olę z bloga "Zaczytane koty"
 - Gabrysię z bloga "gabRysiek recenzuje"
 - Izę z bloga "Isabel czyta"
 - Polę z bloga "Taki zwyczajny blog"


Mam nadzieję, że moje odpowiedzi na pytania czytało się całkiem znośnie i udało Wam się dotrzeć do końca.

Do przeczytania !!!

Ania :)






19 komentarzy:

  1. Dobre odpowiedzi! Ja bym tam dołączyła do Śmierciożerców :3 Ale wiesz jaka ja jestem, he he ;D Ja tam pamiętam bardzo dobrze Twoją "wpadkę" w KFC, gdy zaczęłaś się tak głośno śmiać, że aż obsługa się pytała czy wszystko z Tobą w porządku ;D ;D
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak zapomniałam o moim napadzie śmiechu ... Pamiętam, że po tym incydencie wstydziłyście się ze mną pokazywać publicznie z obawy przed kolejnym tego typu wybrykiem. :'D
    Wzajemne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemnie się czytało :) z tym owocem to genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to nie dać się szybko zjeść ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiem, jak tylko wyrobię się z pozostałymi nominacjami :) Bardzo dziękuję, bo uwielbiam takie pytania, w których mogę się rozpisać :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za nominacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygowałaś mnie tym geocachingiem więc weszłam na tą stronę poczytałam i mi się spodobało :D Ale i tak mam do ciebie kilka pytań ;)

    1. Co trzeba wziąć na poszukiwania?
    2. Na tej stronie dają mi współrzędne gdzie jest ta skrytka i muszę tam pojechać i ona tam jest czy coś jeszcze trzeba zrobić?
    3. Co jest w tych skrzynkach oprócz logbooka
    4. Co zrobić jak w mojej okolicy jest mało skrzynek?

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że ktoś się geocachingiem zainteresował, gdyż to naprawdę fajna zabawa na wakcje ;)
      1. To zależy czy idziesz na długo czy na krótko oraz blisko czy daleko. Ważne jest aby zawsze mieć coś do pisania, ponieważ o ile w skrytkach większych przeważnie znajduje się ołówek, to do mikrusów nie zawsze się mieści i wtedy jest problem :c Ja często biorę ze sobą multitoola, gdyż może okazać się pomocny np. w wydobyciu logbooka ze skrytki. Uwież, nie ma nic gorszego niż znalezienie pojemnika, a potem siłowanie się przez 5 min z wydobyciem kawałka papieru ze środka!
      2. Jeżeli jest to skrytka tradycyjna (oznaczana jako zielony pojemnik), to pudełko z logbookiem znajduje się na podanych współrzędnych. Jeśli jest to skrytka multi (na mapie jako żółte pudełka), to musisz wędrować od etapu do etapu aby odnaleźć pojemnik finałowy (z logbookiem). Natomiast jeśli masz styczność ze skrytką zagadkową ( niebieski znak zapytania), to musisz rozwiązać zagadkę, aby otrzymać współrzędne fizycznego pojemnika.
      3. Jeżeli skrytka jest rozmiaru większego niż micro, to w środku znajdują się fanty na wymianę. Jeżeli chcesz coś zabrać musisz włożyć wzamian coś o takiej samej, lub większej wartości. Wyjątkiem od tej reguły są jedynie przedmioty podróżne czyli travelbugi (metalowe blaszki, przyczepiane np. do figurek; maskotek itp, z rysunkiem robaka i unikalnym kodem, dzięki któremu możemy tą blaszkę śledzić i wzdychać, że kawałek metalu z naszej kieszeni jest na Hawajach...) i geocoiny (monety z tymże kodem). Co ważne do skrytek nie wkładamy śmieci (paragony, ulotki, skasowane bilety), pieniędzy w obiegu, rzeczy niebezbiecznych (zapałki, noże, petardy) oraz jedzenia, które mogłoby zwabić zwierzynę.
      4. Możesz pozakładać własne skrzynki wraz ze znajomymi i zobaczyć, czy ktoś z okolicy się zainteresuje, albo zobaczyć na drugim serwisie czyli opencaching.pl - ja osobiście z niego nie korzystam, gdyż skrytki są tam zakopywane, a niektóre zasady naginane, ale myślę, że to i tak lepsze wyjście niż siedzenie w domu ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A ile zajmuje znalezienie takiej skrzynki?
      W ile osób najlepiej szukać skrzynek?
      Jak się rpzygotować?

      Dziękuję, że tak szybko odpisałaś. Łącznie na obu serwisach jest około 30 skrzynek w promieniu 15 km więc jest czego szukać. :) A i które skrzynki najlepsze dla początkujących??

      Usuń
    3. To zależy ile będziesz szukać ... ;P W opisie skrytki musisz patrzeć na trudność terenu, czyli jak trudno/łatwo będzie się dostać do pojemnika, i trudność umysłową, czyli jak trudna będzie zagadka lub jak trudno będzie ją znaleźć ze względu na maskowanie.
      Liczba osób w ile chcesz szukać skrzynek zależy tylko od Ciebie i Twoich znajomych. Według mnie lepiej jest iść we dwójkę niż samemu ;) Fajnie szuka się także w 3-4 osoby, pamiętajmy jednak, że szukając skrytek powinniśmy jak najmniej rzucać się w oczy, więc teoretycznie im mniej osób, tym lepiej ;)
      Co do przygotowania to tak jak wcześniej wspomniałam, obowiązkowo weź długopis, przydatna może się okazać pęseta , warto też wziąć jakieś fanty gdyż czasem można znaleźć coś naprawdę fajnego. Kiedy zaczynałam keszować z powodu braku internetu w telefonie zapisywałam sobie wszystkie istotne rzeczy dotyczące danej skrzynki w zeszycie (tj. nazwa, wskazówka oraz współrzędne jakby któryś ze znajomych miał internet ;p ) i drukowałam sobie mapki z google maps z zaznaczonym miejscem ukrycia. Jest to dosyć czasochłonne, jednak znalezienie takiego kesza bez użycia gps'a daje ogromną satysfakcję! Istnieje jednak bardzo proste rozwiązanie. Warto zaopatrzyć się w aplikację na telefon. Jeżeli posiadasz komórkę z androidem to polecam Tobie c:geo, tym bardziej, że jednocześnie możesz obsługiwać dwa serwisy. Taka aplikacja jest na tyle wygodna, że można w niej zapisywać skrytki do użytku offline, czyli aby np. sprawdzić datę ostatniego wpisu albo zobaczyć zdjęcie spojlerowe , nie potrzebujemy internetu.
      Myślę, że na początek warto by poszukać skrzynki min. rozmiaru małego o trudności zadania , która nie przekracza 2.
      Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania, śmiało pisz na nowo założonego emaila: ksiazkowepodroze@gmail.com :)

      Usuń
    4. Nie na razie to chyba tyle :D Jakby co to na pewno napiszę :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi :) W szczególności wpadka :) Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) No cóż, takie wpadki zdarzają mi się już na porządku dziennym... Przynajmniej znajomi się ze mną nie nudzą !
      Także pozdrawiam!

      Usuń
  9. Jak to nie zabiłabyś Hermiony i nie stałabyś się Śmierciożercą?? Ugh... Jak tak można?! Śmierciożercy są najlepsi :3
    Pozdrawia Victoria z http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfff... Śmierciożercy to zakompleksione szumowiny, które muszą się wyżyć na innych ... No ale co kto lubi ...
      Także pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. Dziękuję pięknie za nominację:) Zwłaszcza, że pytania są wyjątkowo zacne.
    Oooo! Snape, Snape, Severus Snape... ta piosenka jest genialna:D
    Również często wącham książki. Zapach książek jest cudowny!
    Chyba też poprosiłabym czarodzieja, aby skłonił moich ulubionych autorów do napisania kolejnych (ale oczywiście równie dobrych, co poprzednie) części serii. Ach! I poprosiłabym jeszcze o to, aby tłumacze przetłumaczyli wszystkie książki moich ukochanych pisarzy w tempie ekspresowym, bo na niektóre pozycje naprawdę długo czekam albo nawet nie czekam, bo wydaje mi się, że się nie doczekam:/ Tak jest w przypadku np.książek Olgi Gromyko, która napisała naprawdę dużo, ale sporo z jej książek nie zostało przetłumaczonych na polski. A szkoda, bo to naprawdę dobra pisarka, jedna z moich ulubionych.
    ,,Bogowie" to rzeczywiście świetny film, również bardzo mi się podobał:)
    Słyszałam o durianie i w sumie to... chętnie bym go spróbowała:D Wiem, że ponoć śmierdzi strasznie, ale podobno jest naprawdę smaczny. No i wiadomo, że byłoby to bardzo ciekawe doświadczenie:D
    Kiedyś (dawno, naprawdę dawno temu...) zwróciłam się do starszego ode mnie chłopaka tak, jakby był ode mnie młodszy... i byłam przy tym trochę niemiła, więc żałuję tego. Ale ja naprawdę myślałam, że on znajduje się w młodszej klasie!
    Geocaching brzmi ciekawie, poczytałam sobie o tym trochę w Internecie i... kurczę, fajny pomysł:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że Twoje odpowiedzi byłyby podobne do moich, więc z niecierpliwością czekam, aż odpowiesz na moje pytania :D Co do geocachingu, to naprawdę warto spróbować. W razie jakiś pytań, śmiało pisz na maila - ksiazkowepodroze@gmail.com.
      Ślę wzajemne pozdrowienia ;P

      Usuń