wtorek, 16 czerwca 2015

Scooby Doo Book Tag

Hej !

Po pierwszej recenzji przyszedł czas na książkowy tag. Do jego wykonani zostałam nominowana przez Victorię z Czytelnicze myśli, zaś on sam został stworzony przez Natalię Łucję z With coffe and books :) Jak już pewnie zobaczyliście po tytule i grafice (no chyba, że nie każdy jest spostrzegawczy- uszanujmy to...) tag ten odnosi się do bardzo popularnej bajki "Scooby Doo", jeżeli ktoś nigdy nie oglądał (chociaż to chyba niemożliwe...) to tutaj możecie sobie o całym serialu poczytać szybki klik. Chyba was tym nie zaskoczę jeżeli powiem, że w dzieciństwie bardzo lubiłam oglądać tę bajkę i gdybym miła teraz ją obejrzeć to też nie byłoby problemu, tylko jedno ale - wolę starsze odcinki, według mnie są fajniejsze ;P Ale nie przedłużając, czas zacząć Scooby Doo Book Tag !


1. Scooby Doo - bohater o wielkim sercu.

Myślałam, myślałam, aż wymyśliłam: Lily Potter czyli mama Harrego Pottera. Według mnie jest to postać o wielkim sercu, ponieważ oddała życie za swoje dziecko. Myślę, że jest to wystarczający dowód potwierdzający "wielkość" jej serca ;)

2. Velma - bohater, którego umiejętność chłodnej logiki uratowała życie reszty grupy.

Zdecydowanie Tory Brennan z cyklu "Wirusy" autorstwa Kathy Reichs. Tej 14-latce nie raz udało się uratować swoich przyjaciół wpadając na genialny pomysł w ostatniej chwili.


3. Fred - bohater, który nie jest znany wyłącznie ze swojej urody.

Długo rozmyślałam nad odpowiedzią i właściwie nie potrafiłam wymyślić czegoś bardzo kreatywnego, więc osoba która nie jest znana wyłącznie ze swojej urody to Cedrik Diggory, kapitan drużyny Hufflepuffu w quidditchu. To właśnie ta "posada" oraz udział w turnieju trójmagicznym przyniosły mu "sławę".


4. Kudłaty - bohater żyjący w cieniu swoich przyjaciół.

To także jest ciężkie pytanie, ale w tym przypadku wykażę się kreatywnością i według mnie bohaterem, który żył w cieniu swoich przyjaciół był Chester Rawls z serii "Tunele".Wszystkie zdarzenia dotyczyły Willa (najlepszego przyjaciela Chestera) i to właśnie nim interesował się ogół dorosłych, jednak nie będę Wam tu spoilerować ;)  

5. Daphne - bohater, o którym zmieniłaś zdanie.

Tutaj nie mógł znaleźć się kto inny niż Severus Snape (znowu z "Harrego Pottera", ale co ja mam zrobić skoro tam jest tak wiele wspaniałych postaci ...). Moja opinia na jego temat uległa zmianie o 180°, jednak aby się o tym przekonać trzeba by przeczytać wszystkie części więc także nie będę Wam robić spoilerów :3


6. Scrappy Doo - bohater znany ze swojej odwagi.

Itch (a własciwie Itchingam, ale to głupio brzmi...) Lofte, zafascynowany chemią 14-latek z książki "Itch. Pasjonujace przygody poszukiwacza pierwiastków". W jego ręce pewnego dnia trafia bardzo niebezpieczna substancja, z którą chłopak w bardzo odważny sposób musi sobie poradzić (a właściwie nie z nią (chociaż po części też) tylko z nieodpowiednimi ludźmi ...


7. Scooby chrupki - przysmak bez którego nie jesteś w stanie czytać. 

Tutaj Was zagnę, gdyż ... nie posiadam żadnej takiej  przekąski HA, jesteście zaskoczeni prawda ?!? ;)

Ja natomiast nominuję:

To już koniec tego posta, mam nadzieję, że jak na pierwszy tag było w miarę ok.
Do przeczytania !!!

Ania :)


16 komentarzy:

  1. O, ja również zrobiłam już ten Tag :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy skończyłam to zobaczyłam i "ups Fanny ma podwójną nominację" no trudno ;p Teraz tag Scooby Doo podbija książkowe blogi ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. E tam :) Tak, Scooby teraz rządzi :P

      Usuń
  2. Ten tag jest już wszędzie! Podoba mi się to, jak go zrealizowałaś

    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest wszędzie, a jak każdy kogoś zanominuje, to będzie go jeszcze więcej ;)

      Usuń
  3. Lily, Chester, Cedrik - idealni :3
    Pozdrawiam

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę, że ktoś się ze mną zgadza :D - wirtualna piątka !

      Usuń
  4. Jedna z ulubionych bajek mojego syna, ostatnio często razem ją oglądamy. Fajnie napisany post ;)

    Pozdrawiam

    http://dolacomiwduszygra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie można powiedzieć, że Scooby Doo to już klasyka bajek ;) Miło, że post się podoba ;)

      Usuń
  5. Ciekawe kto ci pomógł w wymyślaniu postaci? :) Ciekawe odpowiedzi! :D
    Pozdrawiam,
    Victoria
    http;//czytelniczemysli.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O, widzę, że mam podwójną nominację :D Teraz to już koniecznie muszę zrobić ten tag ;)
    Pozdrawiam!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ranyy, zgadzam się z Chesterem. Lubiłam go, ale niestety potraktowali go nieco ogólnikowo.
    Świetny TAG!

    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potraktowali go ogólnikowo i dzięki temu znalazł się w moim tagu - taki tego plus ;P
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Jak na pierwszy raz to poszło super!!! :)

    OdpowiedzUsuń