niedziela, 7 czerwca 2015

O mnie i o tym co tutaj robię słów kilka...

Hej!!!
Nazywam się Ania, i ... zawsze miewam dziwne pomysły. Za sprawą paru osób postanowiłam, że spróbuje swoich sił w blogowaniu, a jako, że recenzje książek i te sprawy (sami raczej wiecie, jeśli trafiliście tu po tytule) nadają się na temat bloga, to właśnie tym się zajmę. Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie, ponieważ niestety posiadam słomiany zapał... Przykładowo: próbowałam nauczyć się grać na gitarze, jednak aż tak (jak się potem okazało) mnie do tego nie ciągnęło i teraz stoi ona w kącie, dosłownie w kącie, między łóżkiem a szafą, i się kurzy ...
Książki czytam od małego (no prawie, bo wcześniej rodzice mi czytali :) ), i uważam je za ucieczkę od codzienności. Na nudę lub brzydką pogodę nie ma nic lepszego niż ciekawa książka! Pomyślmy logicznie, niektórzy ludzie bardzo lubią oglądać filmy, ale większość filmów nie powstałaby, gdyby nie książki, bo przecież taki reżyser musiał coś czytać aby znaleźć inspirację (nie wspomnę już o filmach na podstawie książek), oczywiście nie twierdzę, że filmy są złe ( sama lubię je oglądać), lecz skoro ma to być blog o książkach, a część osób wejdzie tutaj przypadkowo, to musicie znać moje poglądy na ten temat.
Jednak wracając na dobry tor "jazdy" czytam pozycje, których opis mnie zaintryguje, lub po prostu zostaną mi polecone, przez godne zaufania (w książkowym oczywiście temacie), znające moje gusta osoby. Najczęściej sięgam po książki przygodowe, fantastyczne, a od niedawna kryminały.
Jeśli już pewnie zauważyliście nie potrafię pisać o sobie i nie czuję się dobrze pisząc powitalne posty (masło maślane). Więc (nie zaczynamy zdania od więc, ale tylko to słowo mi tutaj pasuje :) )  myślę, że czas zakończyć ten post, gdyż schodzimy na tematy niezwiązane z książkami, a nie o to tutaj przecież chodzi. Jeżeli doczytaliście to do końca, gratuluję, jednak da się ze mną wytrzymać. Koniecznie wyraźcie swoją opinię w komentarzu, gdyż to będzie dla mnie znak czy ktoś w ogóle chce czytać moją twórczość. Mam nadzieję, że moja osoba przypadnie Wam do gustu.
Do przeczytania !!! (do zobaczenia to chyba tak niezbyt, bo to przecież blog... )
Ania :)

9 komentarzy:

  1. No ciekawe co to za osoby, he he ;D Już ja dopilnuję żeby to nie był słomiany zapał, jak z gitarą :p Będę Ci o tym cały czas nawijać to może nie przestaniesz. Chętnie poczytam Twoje recenzje, szczególnie na temat "Metro 2033" ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie! Na pewno jeszcze tutaj wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu :) chętnie będę śledzić Twojego bloga! Życzę powodzenia!
    Pozdrawiam Dola
    http://dolacomiwduszygra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę CI dużo pasji z blogowania!
    I zapraszam do siebie na cykl: Blog Książkowy w praktyce ;)

    RecenzjeAmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. już wiem, że będę częstym gościem na twoim blogu ;)

    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na Twoim także ;) W weekend mam w planach dodać pierwszą recenzję :D

      Usuń
  6. Pozostaje mi tylko czekać na pierwszą recenzję!
    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń