poniedziałek, 22 czerwca 2015

Seria "Wyjątkowy rocznik" czyli idealny prezent na dzień taty.

Hej!

Dzień taty zbliża się wielkimi krokami, więc wypadałoby sprawić swojemu rodzicowi chociaż symboliczny upominek. Zwykle robię wszystko na ostatnią chwilę i tak też było w tym przypadku. Ze względu na ograniczoną ilość czasu, tym razem postanowiłam coś kupić. Niestety książki, które mogłyby mojego tatę zainteresować były w księgarni (nazwy nie będę podawać, domyślcie się sami) "nieobecne". Zrezygnowana postanowiłam poszukać czegoś ciekawego i  jaka była moja radość kiedy ujrzałam kartonowy regał z książkami serii "Wyjątkowy rocznik" wydawnictwa Buchmann.



"Wyjątkowy rocznik" to seria krótkich, kolorowych albumów z najważniejszymi wydarzeniami z  lat 60, 70 i 80. Zależy, który rocznik dotyczy Waszego rodzica ;).  Książki te mają na celu przypomnieć dzieciństwo osobom urodzonym w danych latach, aby przywołać w nich wspomnienia z młodości. Albumy te posiadają naprawdę ładne zdjęcia, oraz krótkie opisy czyli to co zachęci Waszych tatusiów do  usadowienia się w fotelu i odbycia mentalnej podróży w czasy swojej młodości. 


Niestety, nie każdy rok urodzenia znajduje się w tej serii. Ja jednak nie widzę problemu aby własnoręcznie wyciąć i dokleić na okładkę odpowiednią cyfrę. Przecież kreatywność to podstawa, a Wasz tata na pewno to doceni ;)

Kwestię oceny należy pozostawić osobie, która takowy album dostanie, jednak myślę, że większości rodziców bardzo spodoba się ta pozycja. Kiedy mój tata to przeczyta, dam Wam znać co o tym sądzi ;)

Jeżeli jeszcze nie macie prezentu dla swojego rodzica, albo po prostu chcecie zrobić przyjemność komuś bliskiemu, to myślę, że taka książka jest naprawdę świetnym rozwiązaniem, zważając chociażby na jej dosyć niską cenę (sugerowana to 25 zł, jednak możecie ją dostać za ok. 15 zł) oraz szeroki zakres lat.

Mam nadzieję, że tą "niby-recenzją" pomogłam niezdecydowanym lub zapominalskim osobom w wyborze prezentu dla taty ;)

Do przeczytania !!!

Ania :)


7 komentarzy:

  1. Ja na szczęście o prezentach nigdy nie zapominam :P Ale gdyby się tak kiedyś zdarzyło, to dostosuję się do Twojej rady i kupię taką książeczkę ;)
    Pozdrawia Victoria z http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to widzę, że mój pomysł nie był taki zły ;)

      Usuń
  2. Moim zdaniem to bardzo fajny prezent. Sama kupiłabym go tacie ale on bardziej ucieszy się z zestawu nowych kluczy niż z książki. Po prostu mój tata uwielbia majsterkować niż czytać :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój za czytaniem także zbytnio nie przepada, ewentualnie książki o alpinizmie, ale tych akurat nie było, więc w ostateczności zdecydowałam się na ten album. Powiedział, że nie był zły i miło było sobie poprzypominać trochę rzeczy ;)

      Usuń
  3. Dobry pomysł na prezent dla taty :) Ja się staram nie zapominać, ale w razie co przynajmniej będę wiedziała co kupić, dzięki!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie dobrze, że nie zapominasz. Ja to chyba z tydzień wcześniej musiałabym sobie na czole te wszystkie "ważne daty" zapisywać aby nie zapomnieć o prezentach ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że dopiero teraz natrafiłam na twój post. Może za rok kupię :)
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń